mandag 3. november 2008

Fotograferingsmuligheter

I går, med rim på bakken, parkerte vi syklene i foreldrenes garasje. De har stått vindskjeve og delvis begravet i løv lenge nå, så det var sannsynligvis på tide. Oslo har gått over til en annen tilstand i det siste; byen føles annerledes når man går rundt omkring i stedet for å sykle. Det at det er mørkt både når jeg står opp, og når jeg drar hjem fra Blindern gjør også noe med følelsen av byen - og fotograferingsmulighetene. Det er mitt nye prosjekt forøvrig: "Gå i Oslo", så lenge jeg ikke overdriver er det fint.

Jeg har et annet prosjekt på gang også, men problemet er at det foregår en viss overproduksjon og jeg aner at jeg ender opp med julegaver? -hilsner? til noen og en hver, og det begrenser fotograferingsmulighetene noe det og. Det blir lite bilder for tiden, lite illustrasjoner også.

Ingen kommentarer: