mandag 22. september 2008

Det hun sa

Piken var i Skottland sammen med kjæresten sin og løp rundt på en høyde i en litt forvirrende storby. Sammen skulle de kjøre rundt i landet og lete etter sjøormer og se på slott. Men først begynte piken å prate om Et ordentlig kamera. Med skikkelig makrofunksjon.
Edinburgh - midt i byen faktisk

Og så... bare to og en halv måned senere hadde piken bursdag og kjæresten kjøpte Et ordentlig kamera. Ikke på liksom en gang.
Og kameraet har skikkelig, ordentlig makrofunksjon.

3 kommentarer:

Hanna Hvattum sa...

Veldig fine bilder! Gleder meg til å bli tatt bilde av med makrofunksjon. :)

Unknown sa...

Bilde nr. 2 var jo bare så tøft! Gleder meg til flere makrobilder (særlig av alle detaljene veldig nærme av Hanna)!

Og by the way, liker veldig godt husmorskole-blogginnlegg! Helt utrolig at det virkelig funket å fjerne flekk ved å stryke på bordet! Ved å ha den kunnskapen føler jeg at jeg går et godt skritt nærmere å bli litt mer huslig!

:)

Anonym sa...

Haha, jeg gleder meg også til Hanna blir tatt bilde av med makrofunksjon :)