mandag 27. juli 2009

Skatoll

Av og til ønsker man seg ting det ikke nødvendigvis er veldig praktisk å ønske seg. Sånn var det på mange måter da jeg ønsket meg et skatoll. Da vi bor i fjerde etasje i en bygård uten heis setter det enkelte naturlige begrensninger på hva man kan få plass til av massive møbler... Men hei, ikke at det stopper meg i nevneverdig grad. Og når det nå en gang var sånn at en pike i skogen hadde et skatoll hun ikke lenger trengte den helgen vi av helt andre grunner hadde varebil, ja da endre man opp med et skatoll. Piken fikk en flaske vin og ble glad, vi fikk et skatoll og var ekstra fornøyde siden hun bodde i første.

En helt ok løsning med andre ord.


3 kommentarer:

Podam sa...

Jeg rett og slett elsker dette skatollet <3 Er det dypt når platen er slått opp eller blir det for trangt der inne for en PC-skjerm?

Frøken M sa...

Takk! Liker det veldig godt selv ;) Er nok litt lite plass til pc-skjerm, men har laptop, så det går fint :)

Podam sa...

Ja, tenkte meg egentlig det :3 Synd det. Skulle så gjerne ha et nyydelig skatoll som det, og samtidig kunne gjemme unna alt det grusomme datautstyret inni der når jeg ikke vil se det.