fredag 7. november 2008

Isregn, gjennomtrengende vind og nye puter.

I dag har verden vært stadig kaldere, våtere og novembermørk. Jeg satt på blindern og skrev helt til klokken seks. På en fredag. Disse to faktorene kombinert gjør november til en måned som ikke er like fin som for eksempel oktober - eller september som strengt tatt er favoritt høstmåneden. Men det er viktig å få det med seg når november ikke er sånn. Jeg vet det regnet i september og. Den første snøen kom til og med i oktober.


Det er en mindre faktor selvfølgelig at jeg jobbet den gangen november så slik ut. Men likevel. Jeg fortsetter bare å sy nye sofaputer inntil videre. Jeg drømmer nemlig om puten fra Milla boutique, så fin, men litt over et studentbudsjett. Så satser på å beholde drømmen og se hva jeg får til på egen hånd så lenge...

Ingen kommentarer: